Norite pamatyti visą straipsnį?
Jau esate prenumeratorius? Prisijunkite čia
„Weiße Linie (baltoji linija)“ yra privačios „Bauer“ pieno gamyklos flagmanas, o Klaus Ahrens yra naujasis inovacijų vairo kapitonas. Kalbėjomės su juo apie rinką ir ateitį. Nuo kovo pradžios Klaus Ahrens yra rinkodaros ir inovacijų vadovas Wasserburg am Inn privačioje „Bauer“ pieninėje. Norima tęsti 130 metų įmonės istoriją - naudojant tokias žinomas jogurto klasikas kaip „Der Große Bauer“, bet ir naują augalinę alternatyvą „GrünKraft“ (lt: „Žalioji jėga“). Pasak savininkų šeimos, Klaus Ahrens turėtų „užimti svarbią pagrindinę poziciją“ „Bauer“. Lebensmittel Praxis kalbėjo su juo apie savo požiūrį į pieno sėkmės istorijos tęsinį, apie konkurenciją su privačiais ženklais ir ...